30 Mayıs 2011 Pazartesi

Erasmus 2. Adım

Erasmus okulunuz belli oldu. Ama hala oraya kabul edilmiş değilsiniz.
Okulla ilgili yazışmalar yapıcaksınız bunu kaçırmamanız gerekiyor.
Önce sitesinde Erasmusla ilgili sayfayı iyice okuyun ve müracaat için son tarihi öğrenin.
İnternetten online başvuru yapılıyor. Blekinge için farklı bir durum vardı, öğrenci kendi başvuramıyor, bölüm koordinatörün senin adına başvuruyor. Ama daha sonra okuldaki koşturmaca sana kalıyor tabi.
Blekinge Üniversitesinin istedikleri şunlardı
1- Motivation Letter
2-CV
3-Transkript
4-Application Form
5-Learning Agreement

Kendi internet sitesinde yayınlanan bu formaları doldurup bölüm koordinatörüne ve AB ofisine onaylatman gerekiyor, tabi Learning Agreement hazırlarken okulun o dönem açtığı derslerden seçmen gerekiyor, okuduğun bölüme göre
Ben imzaladım, Koordinatör tik, AB Ofisi tik, şimdi Blekinge'e hazır belgeler
Birde onların imzalayıp bize geri göndermesi gerekiyor belgeleri kabul edildiğine dair.
Ben şuan bu aşamadayım.
İsveçe belgeleri gönderdim UPS Kargoyla,ellerine ulaşmış onu da internetten takip ettim şimdi bekliyorum bakalım ne zaman cevap gelecek.
Aslında biraz huzursuzum çünkü mayıs bitti, haziran ve temmuz ayları kaldı, ağustosta okul açılıyor.
Cevap yok, cevap yoksa işi bırakmak yok, İşi bırakmak yoksa müdüre işi bırakacağını söylemek yok, o yoksa orda ev tutmak yoki burda kredi kartlarının borcunu ödemeye başlamak yok, para biriktirmek zaten hiç yok..
Yazının dilemması : 60 gün çok çabuk geçer!
hiçbişey belli değil ya bu beni rahatsız etmeye başladı, hadi artık belli olsun herşey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder