19 Temmuz 2011 Salı

İSVEÇ'TEN VİZE ALMAK- ALAMAMAK- KAPIDAN DÖNMEK- 1.GÜN

Dün İsveç konsolosluğuna gittim.
Elimde evraklar, aman kaybolmasın pasaportum o bu şu diyerek, daha önce gereken evrakları mail atmışlardı bana herşeyim hazır.
Saat 11.45 ile 12.30 arası başvurunuzu şahsen yapınız yazıyordu bende hadi biraz daha erken gidiyim sıra olur belki dedim.
Taksim'de İstiklal caddesinin sonuna doğru, tünele yakın bi yerde, Tarık Zafer Tunaya Kültür Merkezinin orda bir yer
Tabi caddenin üstünde olunca çabuk bulunuyor.
10.00' da ordaydım daha kapı açılmamıştı tabi, adam adınızı yazayım dedi 15. sıradayım!
o ne ya
kim İsveç'e gider ki :)
İsveç'in nüfusu kaç ki 15 kişi daha sabahın 10'unda sırada, gerçekten şaşırdım ama herkes erasmus için gelmiş tabi
Gidin kapı açılınca gelin dediler, gittim oyalandım, kapıyı açtılar 11.45'te her giden 10-15 dakika kalıyo içerde, sıra uzun olunca ikişer kişi aldılar ama 9.kişide bitti.
Diğerleri de aldıkları dersle kapıda kaldı
Kısaca sabah 6.30'da gelen varmış sıraya girip 8.00'de isim yazdırıyolarmış.
Yarın yine gidicem bakalım 2.kez kapıdan dönücek miyim? Sabah 8 'de kapıda olmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder